Veelgestelde vragen
VEELGESTELDE VRAGEN
Beschadigd of kapot gelverd, Wat nu?
Wij vinden het ten eerste uiterst vervelend dat u een product ervaart met uw geleverd product, U heeft 14 dagen om contact op te nemen met ons, dit doet u via info@dailyglobe.nl
Wat is jullie garantie termijn?
U heeft bij ons een bedenktermijn van Tot en met 14 dagen na het ontvangen van ons product.
natuurlijk is het mogelijk dat u niet tevreden bent over uw product of een andere variant van het product wilt.
neem dan contact op met info@dailyglobe.nl
Fout gemaakt in bestelling, Wat nu?!
Ten aller eerste, hartelijk bedankt voor het tonen van vertrouwen in ons door uw bestelling.
Heeft u een fout gemaakt in uw bestelling, dan is dit geen probleem, Neem gerust contact op met info@dailyglobe.nl
LET OP:
wij kunnen to na 3 dagen van de bestelling nog wijzigingen doorvoeren, na deze 3 dagen is het niet meer mogelijk. (wij wijzigen alleen GEEN annuleringen.)
Wat is de levertijd?
Voor 23:00 besteld is dezelfde dag verzonden.
België & Nederland : 5-14 Dagen.
Het kan echter in unieke. gevallen wat langer duren wegens vertraging door DPD,DHL of PostNL.
Hoe volg ik mijn bestelling?
U ontvangt van ons een track&trace code in uw mailbox, Houd er echter rekening mee dat het 1-3 dagen kan duren voordat u uw code heeft ontvangen.
Heeft u de code na deze termijn nog niet ontvangen, aarzel dat niet om contact met ons op te nemen