Veelgestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

Beschadigd of kapot gelverd, Wat nu?

Wij vinden het ten eerste uiterst vervelend dat u een product ervaart met uw geleverd product, U heeft 14 dagen om contact op te nemen met ons, dit doet u via info@dailyglobe.nl

Wat is jullie garantie termijn?

U heeft bij ons een bedenktermijn van Tot en met 14 dagen na het ontvangen van ons product.

natuurlijk is het mogelijk dat u niet tevreden bent over uw product of een andere variant van het product wilt.

neem dan contact op met info@dailyglobe.nl

Fout gemaakt in bestelling, Wat nu?!

Ten aller eerste, hartelijk bedankt voor het tonen van vertrouwen in ons door uw bestelling.

Heeft u een fout gemaakt in uw bestelling, dan is dit geen probleem, Neem gerust contact op met info@dailyglobe.nl

LET OP:

wij kunnen to na 3 dagen van de bestelling nog wijzigingen doorvoeren, na deze 3 dagen is het niet meer mogelijk. (wij wijzigen alleen GEEN annuleringen.)

Wat is de levertijd?

Voor 23:00 besteld is dezelfde dag verzonden.

België & Nederland : 5-14 Dagen.

Het kan echter in unieke. gevallen wat langer duren wegens vertraging door DPD,DHL of PostNL.

Hoe volg ik mijn bestelling?

U ontvangt van ons een track&trace code in uw mailbox, Houd er echter rekening mee dat het 1-3 dagen kan duren voordat u uw code heeft ontvangen.

Heeft u de code na deze termijn nog niet ontvangen, aarzel dat niet om contact met ons op te nemen