Herroepings recht
1 Annulering en omwisseling
1.1 Zodra een bestelling via onze website is geplaatst, kunt u deze annuleren of wijzigen door ons een e-mail te sturen (info@Dailyglobe.nl).
1.2 Zodra een bestelling is verpakt, kan deze niet meer worden geannuleerd of gewijzigd; in plaats daarvan moet de bestelling aan ons worden geretourneerd in overeenstemming met paragraaf 10 hieronder. Aangezien onze goederen vanuit Azië worden verzonden, kunnen er langere transittijden zijn waarover wij geen controle hebben. Als de goederen al naar u onderweg zijn, is annulering niet mogelijk. Wacht tot u de goederen heeft ontvangen en stuur ze naar ons terug. Uiteraard kunt u uw annulering vooraf aan ons doorgeven. Om u de snelst mogelijke terugzending te garanderen, vragen wij u ons een bevestiging van verzending te sturen.
Een vervroegde terugbetaling is mogelijk ten vroegste 16 weken na ontvangst van de bestelling indien de goederen niet zijn ontvangen.
1.3 Aangezien wij met een volledig geautomatiseerd systeem werken, worden bestellingen onmiddellijk na verzending geactiveerd. Daarom is het helaas niet mogelijk om het verzendingsproces te onderbreken tot de levering, zodat een terugbetaling vóór ontvangst van de goederen slechts mogelijk is tot 15 min na de bestelling.
2. Retourneren en terugbetaling
2.1 Ons Retourbeleid maakt deel uit van deze Voorwaarden op basis waarvan u onze Website kunt bezoeken en gebruiken.
2.2 Als u niet helemaal tevreden bent met uw bestelling, kunt u een e-mail sturen waarin u aangeeft welk product u wilt retourneren en het product naar ons terugsturen. De herroepingstermijn bedraagt 14 dagen vanaf de dag waarop u of een door u genoemde derde, die niet de vervoerder is, het laatste product in ontvangst heeft genomen of heeft genomen.
2.3 Retourzendingen en -kosten zijn voor rekening van de klant.
2.4 De klant heeft alleen recht op terugbetaling als het product door ons is ontvangen. Wij controleren het geretourneerde product bij aankomst.
2.5 U zult ervoor zorgen dat het Product naar ons wordt verzonden in dezelfde staat als waarin u het heeft ontvangen en dat het goed is verpakt. Het Product moet ongebruikt zijn, er mag niet geknoeid zijn met de labels van het Product en het Product moet zich in de originele verpakking bevinden. Indien een product in ongeschikte staat aan ons wordt geretourneerd, behouden wij ons het recht voor de retourzending van het product niet te accepteren. Indien een Product in beschadigde toestand aan ons wordt geretourneerd, behouden wij ons het recht voor de terugzending van het Product niet te aanvaarden.
2.6 Onze verwerkingstijd voor retourzendingen is afhankelijk van uw bestelling. U ontvangt uw betaling retour binnen 14 dagen na ontvangst en goedkeuring van de retourzending.
2.7 Als wij tevreden zijn met de toestand van het geretourneerde Product, sturen wij u een e-mail ter goedkeuring van uw retourzending. Nadat wij u een bericht hebben gestuurd dat uw retourzending is goedgekeurd, wordt het bedrag binnenkort teruggestort op de voor de bestelling gebruikte betaalmethode. Er zijn geen kosten verbonden aan de opslag van het product.
2.8 De annulering is voltooid wanneer wij de fysieke goederen hebben ontvangen.
2.9 Aangezien onze goederen vanuit Azië worden verzonden, kunnen er langere transittijden zijn waarover wij geen controle hebben. Als de goederen al naar u onderweg zijn, is annulering niet mogelijk. Wacht tot u de goederen heeft ontvangen en stuur ze naar ons terug. Uiteraard kunt u uw annulering vooraf aan ons doorgeven. Om u de snelst mogelijke terugzending te garanderen, vragen wij u ons een bevestiging van verzending te sturen. Een vervroegde terugbetaling is mogelijk ten vroegste 16 weken na ontvangst van de bestelling indien de goederen niet werden ontvangen.
3. stappen voor annulering
1. vraag het retourformulier aan bij onze support en stuur het ons ingevuld, ondertekend en gescand terug.
2. stuur de goederen naar het volgende adres:
Moeskampstraat 36, 5921VE, Venlo
Gebruik alleen een retourmethode met een volgnummer, zodat wij uw retourzending kunnen toewijzen. Zo informeert u ons vooraf over de retourzending en kunnen de ontvangen goederen duidelijk aan de juiste bestelling worden toegewezen. Dit is de enige manier waarop we een snelle terugbetaling kunnen garanderen. Na ontvangst van de retourzending worden wij geïnformeerd over de ontvangst en kan de terugbetaling plaatsvinden. Gebruik alleen een verzendmethode met volgnummer voor de retourzending, zodat wij uw retourzending kunnen toewijzen.
VEELGESTELDE VRAGEN
Beschadigd of kapot gelverd, Wat nu?
Wij vinden het ten eerste uiterst vervelend dat u een product ervaart met uw geleverd product, U heeft 14 dagen om contact op te nemen met ons, dit doet u via info@dailyglobe.nl
Wat is jullie garantie termijn?
U heeft bij ons een bedenktermijn van Tot en met 14 dagen na het ontvangen van ons product.
natuurlijk is het mogelijk dat u niet tevreden bent over uw product of een andere variant van het product wilt.
neem dan contact op met info@dailyglobe.nl
Fout gemaakt in bestelling, Wat nu?!
Ten aller eerste, hartelijk bedankt voor het tonen van vertrouwen in ons door uw bestelling.
Heeft u een fout gemaakt in uw bestelling, dan is dit geen probleem, Neem gerust contact op met info@dailyglobe.nl
LET OP:
wij kunnen to na 3 dagen van de bestelling nog wijzigingen doorvoeren, na deze 3 dagen is het niet meer mogelijk. (wij wijzigen alleen GEEN annuleringen.)
Wat is de levertijd?
Voor 23:00 besteld is dezelfde dag verzonden.
België & Nederland : 5-14 Dagen.
Het kan echter in unieke. gevallen wat langer duren wegens vertraging door DPD,DHL of PostNL.
Hoe volg ik mijn bestelling?
U ontvangt van ons een track&trace code in uw mailbox, Houd er echter rekening mee dat het 1-3 dagen kan duren voordat u uw code heeft ontvangen.
Heeft u de code na deze termijn nog niet ontvangen, aarzel dat niet om contact met ons op te nemen